Nieuw digitaal hoofdstuk voor Oud Reuchlin & Boelen

Met een frisse blik op de toekomst en klaar voor de klant van morgen; dat typeert de nieuwe online strategie die wijnimporteur Oud Reuchlin & Boelen inslaat. Vandaag lanceert de importeur zijn vernieuwde interactieve webshop. Met als motto: “& zo helpen wij u verder”. Geheel in de nieuwe, frisse huisstijl zal Oud Reuchlin & Boelen haar klanten direct, online en gemakkelijk bedienen en inspireren via orbwijn.nl en jacobusboelen.nl.

Nieuwe webshop van OR&B én Jacobus Boelen – inspireren, informeren & direct bestellen.
Met veel enthousiasme en energie is er gewerkt aan een compleet nieuwe website voor Oud Reuchlin & Boelen: de OR&B webshop. Via orbwijn.nl en jacobusboelen.nl kunnen onze directe relaties:

  • Veilig, snel en betrouwbaar bestellen
  • Zich laten inspireren door de laatste wijntrends en sappige blogs
  • De storytelling achter de bijzondere wijnhuizen van de OR&B-collectie ondervinden
  • Profiteren van klant gebonden condities
  • Gemakkelijk en snel navigeren door het veelzijdige assortiment via de vernieuwde wijnwijzer
  • Via slimme zoekfuncties de perfecte wijn op maat selecteren
  • Via een persoonlijke account inzicht krijgen in eerdere bestellingen en persoonlijk wijnadvies
  • Vóór 12.00 uur besteld, binnen twee werkdagen in huis.

Voor onze indirecte relaties blijft vanzelfsprekend de bestelwijze via onze samenwerkingspartners bestaan.

orbwijn-nl

Bekijk, bewonder en ontdek!
Eric Welles: “In combinatie met het groeiende online koopgedrag en de behoefte van onze relaties om steeds sneller te willen beslissen en steeds meer geïnspireerd te worden, lanceren wij met trots de nieuwe webshop van OR&B. Deze webshop is slechts een onderdeel van het online platform wat wij dagelijks aan het uitbouwen zijn. Het E-commerce gedeelte is uitgebouwd met Magento 2, hèt state of the art bestelsysteem wat online shoppen gaat verbinden met e-mail marketing, klantenkennis & big data. Op deze manier kunnen wij onze klanten voorzien van tailor-made online service en informatie. Daarnaast wordt storytelling voor onze klanten steeds belangrijker. Op onze nieuwe en gebruiksvriendelijke website besteden we daarom veel aandacht aan het verhaal achter onze wijnen en wijnhuizen. We gebruiken inspiratie en informatie om onze klanten te voorzien in de beste service. Wij zetten daarmee vol in op de wensen van de klant van vandaag én morgen. & Zo helpen wij hen verder!”