Self-service en webshopkiosken retail

Google & Prestop Event

Online bestellen bij de winkelvloer of restaurant

McDonald’s heeft bewezen dat hun bestelzuilen de toekomst zijn van (self-service) restaurants. Kiosken zorgen kunnen zorgen voor een toename van 30% in bestelwaarde, hogere klanttevredenheid, kortere wachtrijen en meer. De recente uitrol van 1000 kiosken door Prestop in Duitsland voor de Accell Group bewijst dat de detailhandel kiosken heeft geadopteerd.

Het maken van een aangepaste kiosk vereist inspanningen van meerdere partners. Adyen, Prestop, PostNL en Google zullen een reeks sprekers ontvangen die uitleggen hoe kiosken in uw bedrijf kunnen worden geïmplementeerd, hoe kiosken kunnen worden beheerd en bewaakt, en hoe kiosken de winstgevendheid kunnen vergroten.

Deze marktleiders zullen relevante klantcases presenteren (ANWB, Tommy Hilfiger, etc.), cijfers en tips voor een succesvolle uitrol of (webshop) kiosken.

Programma

  • 12:00 uur | Lunch & walk-in
  • 13:00 uur | Retail Buying Study | Thirza Commandeur (IPG)
  • 13:30 uur | Retail evolution with Kiosks | Alexander Aelberts (Prestop)
  • 14:00 uur | Connected Retail with Chrome Enterprise | Alex Lancee (Google)
  • 14:30 uur | Coffee break & demos
  • 15:00 uur | Google Cloud Ecosystem | Max van Zoest (Google Cloud)
  • 15.15 uur | Adyen: next gen payments | Ynske van Vliet (Adyen)

Wanneer en waar
Donderdag 14 februari 2019 – 12.00 uur | Google Amsterdam
Voeg toe aan: Google Calendar | iCalendar

Tickets beperkt beschikbaar!
klik hier om je aan te melden