Trilogie: Trends in interieurdecoratie in de Retail

Als retailer is het belangrijk in te spelen op de trends in interieurdecoratie om op die manier de klant een beleving te bieden bij het winkelbezoek. In de afgelopen twee maanden hebben wij een serie van drie blogs hieraan gewijd, waarvan we de inhoud graag met u delen. 

In blog 1 kijken we naar de trends in consumentengedrag in de Retail (Blog 1), wat deze trends betekenen voor de aankleding van winkels, leest u in blog 2 (Blog 2) en hoe u praktisch aan de slag gaat om uw winkel te restylen volgens de laatste trends leest u in het derde deel (Blog 3).

Lees nu snel de serie blogs, over consumententrends, over het vergroten van de beleving in de winkel en hoe u het kunt realiseren binnen uw winkel.


Blog 1 – Consumententrends – is hier te lezen.

Nu we gezien hebben wat de consumententrends zijn, is het waardevol om te weten hoe de beleving vergroot kan worden bij klanten. Een belangrijke term om de beleving te vergroten in de Retail is placemaking. Dit betekent het creëren van een plaats waar mensen graag verblijven, welke ze graag bezoeken en regelmatig naar terugkeren.


In deel 2 van onze serie blogs komt u meer te weten over deze elementen. Wij geven in de blog 4 bruikbare tips over het vergroten van de beleving.

Blomsma retailsigning

Lees het hier in onze tweede blogpost.


Nu u bekend bent met de consumententrends en hoe u de beleving bij uw klanten kan vergroten worden we concreter over de mogelijkheden van instore en outstore signing, waarmee u een beleving creëert in uw winkel.

Blomsma retailsigningLees het hier in onze derde blogpost.